domingo, 1 de marzo de 2015

Aspectes personals

Quins aspectes influiran en la teva manera d’impartir classe?
Principalment el meu passat com estudiant és el més influirà en la meva docència, per altra banda aquest màster m’està ensenyant els nous estils docents (nous per a mi)i que no tenen res a veure amb l’ensenyament que jo vaig rebre.

Què t’agradaria fer en el futur?
Estic estudiant l’especialitat de tecnologia en aquest màster ja que amb la meva titulació no podia fer cap més especialitat, però això no ha de ser un impediment per a mi.
Intentaré posar de la meva part en el canvi d’estil educatiu que hem de fer a les escoles.

Què t’interessaria saber d’un grup d’alumnes de secundària, per exemple, en un traspàs tutorial? És important per a la dinàmica del grup? I per a l’aprenentatge?
Poder conèixer els aspectes generals del màxim d’alumnes possible. Poder-los situar, poder arribar a entendre la seva conducta, saber les seves limitacions per poder reforçar-les, així com les seves habilitats per poder potenciar-les.
És molt important tenir una bona informació de l’alumnat per poder treure el màxim profit d’ells.

Quina informació ha de donar un professor sobre ell mateix? Quina creus que no ha de donar?
La relació alumne-professor és molt complicada, marcar una distància però mantenint la confiança és un gran repte.
Considero que s’ha de donar informació sobre la nostra vida, sense entrar en detalls, en l’escola on treballo explico aspectes personal de lo mes normal i entenen que lo estrany es que els ocultis. Crec que la clau es que es vagin assabentant de mica en mica, aprofitant les diferents sinergies que es generen.
I no tan sols marcar uns límits sinó que ells entenguin que hi ha uns límits i que els han de respectar.


No hay comentarios:

Publicar un comentario