Quins aspectes
influiran en la teva manera d’impartir classe?
Principalment el
meu passat com estudiant és el més influirà en la meva docència, per altra
banda aquest màster m’està ensenyant els nous estils docents (nous per a mi)i
que no tenen res a veure amb l’ensenyament que jo vaig rebre.
Què t’agradaria
fer en el futur?
Estic estudiant
l’especialitat de tecnologia en aquest màster ja que amb la meva titulació no
podia fer cap més especialitat, però això no ha de ser un impediment per a mi.
Intentaré posar de
la meva part en el canvi d’estil educatiu que hem de fer a les escoles.
Què
t’interessaria saber d’un grup d’alumnes de secundària, per exemple, en un
traspàs tutorial? És important per a la dinàmica del grup? I per a l’aprenentatge?
Poder conèixer
els aspectes generals del màxim d’alumnes possible. Poder-los situar, poder
arribar a entendre la seva conducta, saber les seves limitacions per poder
reforçar-les, així com les seves habilitats per poder potenciar-les.
És molt important
tenir una bona informació de l’alumnat per poder treure el màxim profit d’ells.
Quina informació
ha de donar un professor sobre ell mateix? Quina creus que no ha de donar?
La relació
alumne-professor és molt complicada, marcar una distància però mantenint la
confiança és un gran repte.
Considero que
s’ha de donar informació sobre la nostra vida, sense entrar en detalls, en l’escola
on treballo explico aspectes personal de lo mes normal i entenen que lo estrany
es que els ocultis. Crec que la clau es que es vagin assabentant de mica en
mica, aprofitant les diferents sinergies que es generen.
I no tan sols
marcar uns límits sinó que ells entenguin que hi ha uns límits i que els han de
respectar.
No hay comentarios:
Publicar un comentario