martes, 17 de febrero de 2015

Sobre mi

La Meritxell i jo.

En dic Èric Carrión Valls Vaig néixer a l’Hospitalet de Llobregat però poc després de néixer els meus pares es van traslladar a El Masnou on continuo vivint. Poble costaner del Maresme situat a 20 km de Barcelona. Els estudis obligatoris els vaig realitzar en dos centres dels poble, primer a l’escola pública Lluís Millet i després a l’institut Mediterrània. Al batxillerat vaig agafar les optatives de Física, Química i Dibuix Tècnic, per encaminar la meva formació a la Diplomatura en Arquitectura Tècnica.


 Escla Lluis Millet

Institut Mediterrània

Mai he estat un estudiant capdavanter, ja des de primària he hagut d’esforçar-me molt i anar a classes de reforç tant dins com fora de l’escola. S’han d’afegir les dificultats en la lectura i en la parla en forma de tartamudeig que amb l’ajuda de pedagogs he pogut superar-ho.

Els estudis universitaris d’Arquitectura Tècnica els vaig realitzar a l’Escola Elisava adscrita a la Universitat Pompeu Fabra. Els vaig completar la meva formació tècnica amb cursos de Formació Contínua del Col·legi d’Aparelladors, cursos del SOC i un Màster de la UPC a l’EPSEB (pendent de TFM).


Escola Elisava C/Ample
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/10/Antic_Cr%C3%A8dit_Mercantil_a_la_pla%C3%A7a_de_la_Merc%C3%A8.jpg


Professionalment com que no he trobat feina de jornada completa relacionada amb la construcció, paral·lelament sempre ho he hagut de combinar amb altres activitats. En aquest punt és on agafa importància la docència.


Mentre estudiava la carrera, vaig treballar en una escola de reforç donant classes tant individuals com en petits grups de fins a cinc alumnes. Com que durant l’estiu baixava molt els volum d’hores, vaig adquirir el títol de Monitor d’Educador en el Lleure per treballar els estius.

Des de llavors fins a dia d’avui tots els estiu he realitzat casals i durant els cursos segueixo fent el servei de menjador i reforç escolar. Pel meu perfil flexible he estat amb nens des de 3 anys fins a nens de 16. Actualment estic a l’Escola Proa al barri de Sants de Barcelona.

Afortunadament l’experiència en treballar amb grups de nens em dona una certa tranquil·litat escènica fet que em serà molt útil en la meva futura tasca de docent. Considero que el futur està en les nostres mans. Cada dia els nostres alumnes absorbeixen alguna cosa de nosaltres que més tard o d’hora acabaran traient. En certa manera estem contribuint a modelar la societat del futur.

3 comentarios:

  1. Ets un lluitador, i es nota! Pots ser un gran docent! :-)

    ResponderEliminar
  2. No ho tinc tant clar. Al màster quan es defineix al docent, es defineix un superheroi, i jo no ho soc.

    ResponderEliminar
  3. un superheroi? qui ho diu això? més aviat un supervivent...

    ResponderEliminar